Nietmeer Unive

Wat een bureaucratie bij Unive, walgelijk arrogant. Proberen vanaf mei al iets te veranderen.

Mijn vrouw heeft talloze malen gebeld wat veel tijd en frustratie kost. Op een woensdag was ik aan de beurt. Ik trof een vriendelijke meneer aan die er nog niet zolang zat op die stoel, althans dat vermelden hij. Ik begon het probleem uit te leggen na dat je het afschuwelijke menu moet doorlopen enz. je moet ook je klantnummer intoetsen en als je dan iemand aan de andere kant van de elektronica krijgt dan vragen ze het klantnummer!?!?! Onbegrijpelijk voor mij want ze vragen ook je postcode en de dag dat je de wereld kwam verblijden met je aanwezigheid. 

En ze schuiven het allemaal af op het systeem en dat het wordt veranderd! maar dat beloofde  ze al vijf keer. En ze hebben er ook allemaal zoveel afschuwelijk begrip voor. Maar ze doen kennelijk niets. Ook vallen ze heel veel in herhaling ik heb de goede man drie keer onderbroken “we vallen in herhaling” of dat ik seniel ben. Na 21 minuten heb ik de medewerker een goede dag gewenst met de opmerking dat Unive net weer een klant verloren heeft.

Het probleem zit er natuurlijk in dat we teveel mensen hebben en de bedrijven te groot worden. Ik zit te wachten op de dag dat de stoom uitvalt voor een dag of twee dat wordt lachten.

Ik ben niet tegen de vooruitgang maar ben er van overtuigd dat het ook de ondergang wordt.

Dirk